Træning efter fødslen - Jeg kan ikke længere løfte det samme som før fødslen

ewii Jeg leder efter nogle gode råd til, at komme i gang med træningen efter min seneste fødsel.

Jeg fødte tilbage i januar 2018, og i midten af marts (3-4 måneder siden), startede jeg op nede i fitness dk, hvor jeg egentlig bare gik tilbage til det jeg lavede før, som er en fullbody træning 2 gange i ugen.

Dog synes jeg ikke, at jeg kan komme op og løfte de samme kilo som jeg kunne før. I min squat er jeg eksempelvis faldet fra at kunne løfte 120% min body weight og nu ligger jeg kun på 80-90%, selvom at jeg gør alt som jeg gjorde før. Jeg får rigeligt søvn (tak for det skat!), og min kost er egentlig den samme.

Selvfølgelig bruger jeg en masse energi på den lille, men på en eller anden måde er det mega frustrerende for mig, ikke at kunne rykke mig positivt frem mod de samme løft som før.

Og det er ikke kun squat, det er også vægtløft og benpres det går helt forfærdeligt i! :(
13.06.2018
1 Kommentarer
Gundhild Vislund vi har simpelthen droppet fitness helt og går meget mere op i kost nu. Vi forsøger at gå så meget som muligt, men alt det træneri er desværre blevet lagt på hylden for nu, jeg er tidligere fitness-meget, men nu forstår jeg godt hvorfor alle dem med børn mere løber eller cykler, det er et der er nemmest at få tid til.
23.10.2018