Food Prep - Del jeres erfaringer

Patrick Jeg ved, at mange af jer gør jer i at forberede mad til flere dage, da det hurtigt at kan tage alt for meget af jeres tid, hvis i skal stå og lave mad hver evig eneste gang i skal spise i løbet af dagen.

Derfor er denne tråd lavet for at samle JERES råd til en god og effektiv Food Prep. Håber at I vil være med til at gøre tråden interessant for alle :-)
13.06.2018
4 Kommentarer
beastmode Søndag og Onsdag er foodprep day. kog en stor pose ris og noget kylling og fordel med en vægt i små bøtter købes i ikea eller lign.
07.10.2018
DanielS Jeg er med beastmode her.. jeg har købt 10 mellemstore bøtter i Bilka i samme farve for have nogle bøtter til at maden i. Jeg spiser kylling, ris, broccoli og soyasovs :)
29.10.2018
sarapilgaard1997 Lav dobbelt portion af aftensmaden, eller sæt en dag af til at lave ekstra meget mad til resten af ugen. Jeg har haft stor succes med at købe store mængder kylling (2-3 kg), krydrer dem alle på en gang med en ordentlig spand krydderier, og så opdeler jeg dem i enten 300g eller 600g - så er de klar til at blive taget op af fryseren og kastet på panden. Det handler om at være effektiv ;)
29.10.2018
Patrick Nu fandt jeg lige hende her, og man må sige, at hun går all in på food prep, det ser faktisk godt ud! www.youtube.com/watch?v=z…
07.11.2018