Hvilken træningsøvelse er din favorit?

Kasper Torp Der er så ufattelig mange meninger om hvilken træningsøvelse, der er den bedste. Jeg synes selv, at squat er den helt klart bedste, da jeg virkelig kan mærke, hvordan jeg skal bruge flere dele af kroppen for at få lavet øvelsen korrekt.

Desuden har jeg altid været en benmand, jeg har ikke så mange kræfter i armene som mine kammerater, så bentræningen har altid været den sjoveste ;-)
13.06.2018
6 Kommentarer
beastmode Bænkpress - Squat - Dødløft.
De 3 øvelser burde være en del af træningsprogrammer. Alt andet er i mine øjne bare mere eller mindre supplerende.

Self. skulderpress og pull-ups, chin-ups og dips.. det er gode assists som også burde komme ind i alle programmer.. ..
07.10.2018
yma1930 Er enig med ovenstående - men det er ikke mine favorit øvelser, det er helt klart Dips og Pull-ups, når man får 1 mere end tidligere, eller mere vægt på sin dips, så føler man sig stærkere.
07.10.2018
Madmen Hvis du vil tabe dig , så løb... hvis ikke du taber dig, løber du ikke nok.. løb 20km om dagen ..
26.10.2018
Madmen Oppe i CF siger de at tunge kettlebells swings er godt for ryggen over tid - når man mestre dem rigtig - det tror jeg gerne på!!!!!
26.10.2018
DanielS Squat, squat og atter squat. Det er helt sikkert min favorit - og så varm up med roning - den får selv de trætteste muskler til lige at tage sig sammen :)
29.10.2018
sofieOS Mit første møde med styrketræning var bænkpres, og jeg er den dag i dag stadig fan af øvelsen ;)
30.10.2018