Musik til træning - Hvilken musik hører du når du træner?

Gitte S. Det er egentlig ret simpelt. Jeg leder efter noget fedt musik til at træne til. Jeg har som sådan ikke nogle præferencer andet end at det ikke skal være stille og roligt, da jeg har brug for at slå hjernen fra :-)

Glæder mig til at "høre" fra jer :D
05.06.2018
5 Kommentarer
Patrick Hej Gitte,
Mange tak fordi at du tager dig tid til at stille dette spørgsmål, som rigtig mange af os, helt sikkert går rundt med. Jeg selv træner gerne med noget rock i ørerne - andre gange er det noge house music.

Jeg vil anbefale dig at gå ind på Spotify og søge på "House" og forsøge dig med nogle af de playlister der er lavet der. Der er rigtig godt gang i musikken - det kan dog også godt blive lidt for stille nogle gange --> Prøv med noget rock.

Venlig hilsen Patrick
05.06.2018
Gitte S. Hej Patrick :-) Jeg fandt nogle fede playlister - holder mig lige til house til at starte med, og ellers er der virkelig mange motivationsvideoer og citats-videoer på youtube, som jeg også har brugt nogle gange.
13.06.2018
Kristian Herland Søg på crossfit music på YouTube og sæt en af de på, som er 1 time . det er et mix der er lige til at gå i gang på
07.10.2018
N.O.3224 Helt klar:
www.youtube.com/watch?v=E…

Kører lige pt. hos mig
07.10.2018
Gundhild Vislund lydbøger via app. eller podcasts - fordi det er faktisk gratis, man kan spare spotify væk, men jeg laver mest at gå langt ..
23.10.2018