Mest motiverende citater til at blive ved med at træne

Casper Bengsson Her er de motiverende citater, som jeg indtil videre synes er de bedste:

Arnold Schwarzenegger:
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something, you can do it, as long as you really believe 100 percent."

og en dansk version af et af Arnold Schwarzeneggers citater:
"Træning giver os et udløb for undertrykte energier skabt af stress og dermed toner ånden ligesom træningsforholdene kroppen"

Jeg har lidt overvejet at få dem printet ud, så de kan hænge på mit værelse - 1-2 stykker, men det skal jo gerne være de bedste, så jeg er spændt på at høre, om I andre har nogle citater i vil dele med mig :-)
På forhånd tak!
02.06.2018
2 Kommentarer
Patrick Min favorit er den jeg lærte i militæret:

"Sammenhold gør stærk"

Uanset hvor nederen en dag, og hvor træt mine krop var, så kunne jeg altid finde den sidste energi frem ved at tænke på, at alle mine militærkollegaer skulle igennem akkurat det samme, som jeg. Det er selvfølgelig ikke en kendt person lige som Arnold Schwarzenegger - men jeg er i bund og grund fuldstændig ligeglad med hvem der har sagt hvad. Det afhænger alt sammen af, hvad man ligger i de forskellige citater - lige som med malerier.
04.06.2018