Hvornår skal man bruge Pre-Workout?

Anders Jeg har hørt en del tale om Pre-workout nede i fitnesscenteret, og jeg er blevet lidt nysgerrig på emnet. Er der nogle af jer, der har nogle gode fifs til hvilken slags Pre-Workout man bør indtage, og hvornår det skal indtages?
Jeg arbejder 7-8 timer om dagen, og så er min rutine at tage direkte til fodbold med nogle unge drenge jeg træner eller tage ned og styrketræne i centeret..
01.06.2018
5 Kommentarer
Dennis Larsen Jeg tager faktisk noget preworkout en halv time inden træning. Til at starte med, kom jeg dog lidt for meget preworkout i, sådan at det helt begyndte at sitre i kroppen.

Det sitrede på den forkerte måde, så jeg begyndte at tage en mindre dose, og så blev det egentlig som det skal være :-) Jeg har prøvet flere forskellige slags pre-workout, og alle har mere eller mindre haft den samme effekt :-)
13.06.2018
yma1930 Jeg kan ikke rigtig tåle Preworkout så Kaffe ekstra stærkt er min preworkout
07.10.2018
Kristian Herland Er der nogen der har prøvet NO Explode?
07.10.2018
georgupper JEg NO Explode smager forfærdeligt og stinker, med mindre de har lavet den om - den der pink drink ad. Hellere kaffe
07.10.2018