Hvad virker bedst for dig?

MickyCBB Hej derude.

Egentligt er jeg nysgerrig i at vide, hvad og hvilken træningsform/metode du synes virker eller har virket bedst for dig?

Det er ingen hemmelighed, at vi drukner i diverse træningsmetoder, principper og protokoller.

For mig er det blot interessant at høre, hvilke træningsform du finder bedst egnet for dig, og som har givet dig de bedste resultater.

Er du mest til fullbody, brosplit, 2 split, 3, split, hst, hybrid, periodiseret? og jeg skal komme efter dig, listen er lang.

Du kan naturligvis svare kort, men du er også velkommen til at uddybe dine grunde for valg af træningsform/type
08.06.2019
7 Kommentarer
tadalafil pills buy tadalafil us nextadalafil.com/… tadalis sx tadalafil gel
03.06.2021
tadalafil max dose tadalafil daily use pulmoprestadalafil.com/… generic tadalafil united states order tadalafil
03.06.2021
tadalafil 60 mg for sale tadalafil 60 mg for sale extratadalafill.com/… 40 mg tadalafil generic tadalafil 40 mg
03.06.2021
40 mg tadalafil tadalafil generic tadalafilgenc.com/… tadalafil online what is tadalafil
03.06.2021
tadalafil daily use buy tadalafil superactivetadalafil.com/… tadalafil dosage buy tadalafil us
03.06.2021
40 mg tadalafil generic tadalafil united states tadalafilgenc.com/… tadalafil dosage generic tadalafil 40 mg
06.06.2021
Williamreume completely free dating site
[url="onlinedatingtwo.com/?"]ra… dating[/url]
31.07.2021