Hvordan motiverer man sig selv? Mine tips, men vil gerne have flere!

spr879 Hej alle :)
Jeg er endelig kommet ind i en god rutine med at træne regelmæssigt - så det er fedt. Men sagen er den at det har jeg været før, hvor jeg hurtigt tog mine tabte kilo på igen :/
Men altså, her får i lige mine tips til hvordan jeg har bygget en god "rutine" op, og har holdt mig i ilden de seneste 2-3 måneder (hvilket er min rekord)! :D
Det bedste tip jeg har fundet er at jeg har fundet en træningsmakker - det hjælper virkelig meget at jeg har en anden end mig selv, som jeg skal stå til ansvar for, når jeg skal passe min træning. Så hvis i mangler motivation, så find en makker at træn sammen med!
Et andet rigtig godt motivationstip er at investere i kosttilskud. hos only-approved.dk… fandt jeg tilskud som hjælper mig med min at få fedtforbrændingen op. Og altså, selvom disse produker lover guld og grønne skove uden altid at love hvad de holder, så er det en god motivation at tage en shake eller andet - for den er jo spildt, hvis man spiser det uden at tage op og træne. Så det er om ikke andet meget hjælpsomt med motivationen om ikke andet :)
Et andet tip er at du skal have GOD MUSIK! Det gør det virkelig meget sjovere at træne, hvis man har en god playlist at træne til.

Mit sidste tip er måske til den sjove side, men det har altså hjulpet mig. På online-mode.dk… har jeg købt flere fede kjoler, men i en størrelse for lille - så er min motivation at jeg først kan gå i mit nye tøj, når jeg har opnået resultater i min træning :D

Hvis i har andre ting, der har hjulpet jer til at bibeholde gode træningsrutiner, ville jeg blive glad, hvis i gad dele dem med mig.

På forhånd tak.
Kh
06.05.2019
2 Kommentarer
MickyCBB Jeg tager i hvert fald ikke ud og shopper :-) Min motivation er mit gode helbred. Da jeg senest var i et forhold endte jeg med at gå på kompromis med mit helbred, jeg mistede simpelthen lysten til at træne..

I bagklogskabens skyld var min motivation forud for min ekskæreste nemlig dét at se godt ud, sådan at en pige en dag vil blive vild med mig.

Det er i og for sig også en fin motivation, men når du så finder dne pige, som er blevet vild med dig, ender du jo med at miste dit mål.. altså, målet er jo opfyldt. Derfor er det bare vigtigt, at du finder det rigtige mål - og i mit tilfælde var det mit helbred. Jeg vil gerne leve længe, jeg vil gerne kunne give en hånd med, når min familie og kammerater skal flytte, og jeg vil ikke ende med, at være for træt til at gå i haven, blot fordi jeg er i dårlig form.
08.06.2019
Patrick Mange bruger en skridttæller som motivator - måske det kunne være noget for dig :-)
22.06.2019