Apps - hvilke fitness apps bruger i?

beastmode Hej,
Hvilke apps bruger i ,udover spotify selvfølgelig?

jeg bruger bl.a. 10k runner, - jeg bruger ikke længere endomondo -jeg kommer altid tilbage til indbyggede notat- app at skrive ned i min progression, da jeg synes alle andre apps er for kluntede og svære at bruge
07.10.2018
7 Kommentarer
Simon Hansen Der er også romWod
romwod.com/…
16.10.2018
jonasb600 Endomondo og Spotify og Youtube
23.10.2018
Gundhild Vislund Løber med iTunes music. Ellers går jeg lange ture med podcasts især, jeg er blevet glad for at gå og lytte til podcasts eller lydbøger faktisk
23.10.2018
DanielS Jeg bruger My Fitness Pal (også efter deres sikkerhedsbrud!) til at holde styr på, hvor mange kalorier jeg spiser i løbet af dagen. Den er super nem at bruge, da man bare kan scanne stregkoden på maden, og så har du kalorierne i stedet for, at du skal indtaste det hele manuelt....

Ellers bare spotify til træningen - det er sgu nemt nok.
29.10.2018
sarapilgaard1997 Jeg fandt lige en artikel med gode fitness apps til 2018:
- Couch to 5K
- MyFitnessPal
- Activex
- Sleep cycle
- Sworkit
- PEAR Personal Coach
- Strava
- Fit Radio
- Happify
- MapMyRun
- CycleCast
- Runkeeper
- Fooducate
- Pocket Yoga
- Diet Bet

og mange flere.. jeg klarer mig rigtig fint med endomondo, jeg har ikke brug for så meget andet en den til at tracke mit løb og jeg synes at den er ret præcis :)
29.10.2018
sofieOS MyFitnessPal - faktisk af samme grund som DanielS
30.10.2018
Patrick Jeg må indrømme, at jeg ikke bruger andre en spotify. Jeg hverken måler mit indtag af mad eller følger en forudbestemt løberute med Endomondo... Hvis jeg skulle begynde at bruge noget, ville det helt sikkert være en app, som kan bruges til at holde statistik over min fremgang, gerne med en graf, så jeg kan se, at der rent faktisk er en fremgang eller nedgang :-)
05.11.2018