For meget sukker i Frugter?

beastmode Hvis man læser om især en kur som den der LCHF kur, som jeg har prøvet og det virker logisk at det virker.

Fordi det er i bund og grund bare at holde sig fra Kulhydrater, men der er masser af kulhydrater i Frugt. - jeg tænker bare at frugt, kan da ikke være usundt? eller hvad

Er frugt usund?
07.10.2018
7 Kommentarer
georgupper jeg kan umuligt forestille mig at frugter er for usundt til at spise, nogle gange skal man kigge på mere end bare tallene, jeg går lidt efter den tankegang at det er sundt, hvis det ikke har en ingrediens liste, altså hvis det er økologiske råvarer. Det er forresten også en helt anden ting, økologi er også værd at gå efter især på frugter.
07.10.2018
beastmode Uanset hvad holdning er, så er det vigtigt at tælle sine makroer når man skal tabe sig og eller cutte på samme tid med at man bare opholder nogenlunde muskelmasse og yder maks performance.

Det gælder også om at tælle det, som der er i de råvarer som du du snakker om, uanset om der ikke er en ingrediens liste på de råvarer, så indeholder de jo også kalorier, kulhydrater etc.
07.10.2018
georgupper jamen der er bare mere i sundhed end bare at tælle kulhydrater og jeg mener helt sikkert at du går glip af nogle mineraler hvis du ikke får grøntsager og frugter eksempelvis
07.10.2018
russermogens Hvis du er gerne vil cutte skal du helt klart holde igen med Sukker!
23.10.2018
Madmen Keto siger - mere bøf - jeg er fan.. bøffer er life !!
26.10.2018
Simon Hansen Madmen, hvordan vil du leve keto med meget bøf, når vi ikke længere må spise bøffer om 10 år? :D
26.10.2018
sarapilgaard1997 Spis nu bare det frugt som du har lyst til... lavver du meget juice, kan du jo skifte en stor del af frugterne ud med grøntsager som spinat og gulerod.
29.10.2018